20 Kasım 2016 Pazar

gün geçmiyor ki bir şeyler olmasın arkadaşlar kjfkfd


dün değil önceki akşam dağcılık yalan oldu yine ahahah. çünkü gadınlar yasayla ilgili toplaşıyorlarmış, biz de gidip bakınalım dedik. meliha geldi aylar sonra. ne bileyim, kendisine de söyledim, kırgınım. üç ay yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmedi, birbirimize kardeşim falan dedik, ankara'ya gelince hepsi çöp. aramalara cevap verilmiyor, mesajlara cevap verilmiyor, kayboldu kız ortadan. acaba ailesi benimle görüşmesini mi yasakladı diye düşünmedim değil, annesiyle tanışmamız şu şekilde olmuştu: bir şeyler zırvalayıp kadınla tokalaştım ve bana dehşet içinde baktığını görünce "ya biraz tanıyınca alışırsınız, kendi annem de 22 senedir çocuğu olmama rağmen yeni yeni kabulleniyor zaten, çok şeyapmayın" diyerek yanından ayrıldım. yani...

neyse gittik, bir şey olmadı açıklama yapıp dağıldılar. oradan muddy waters'a geçtik selcan'la eda oradaydı çünkü. biraz meliha'ya sitemler sitemler, sonra benim son havadisleri verişim, selcan'ın hoşlandığı beyin evini basmaya karar verişimiz ve cayışımız ve soluğu blues'da aldık.

hoca yeni sevgili yapmış aklımı kaçıracağım kjdkfs. yani kendi yaşlarımda kıza "anneciğim ihihi" esprileri yapıyoruz ne bileyim. meliha'yı evine gönderdik, ben hocanın evine gittim. işte insan biliyor da konuşamıyor. gece herkes uyumuştu ben çiş yapmaya kalkmıştım, hoca da uyumamış muhabbet ettik biraz. kız da bipolarmış, yazık kıyamam.

hocaya dedim ki "insanların size söyleyemedikleri şeyleri söylemekle mükellefmişim gibi hissediyorum kendimi ve soruyorum: olayı ne bu kızın?" adam hoşlanıyor hatundan yani yapacak bir şey yok. "sıçtık" dedi, "bence de" dedim. ben de bok kokusu alıyorum yani yapacak bir şey yok. "geleceği düşünerek bu günümü mahvetmek istemiyorum" dedi "eyvallah, mantıklı" dedim. "ama sormadan edemeyeceğim, bir b planınız var mı bu işin boka sarması durumunda devreye sokacağınız?" yokmuş, b planı da düşünmek istemiyormuş. "neyse" dedim "çöküşünüz durumunda sizi toparlamak için yapabileceğimiz bir şey var mı?" sanmıyormuş. "ben de sanmıyorum, kimse sizin modunuzu değiştiremiyor" dedim. ben de öyleyim amk. "gerçekten on sene sonra dişi afc olmaktan endişe ediyorum" dedim, güldü... "mihriş" dedi, "onun konuyla alakası yok" dedim. işte insan bir şeyler biliyor da söyleyemiyor ne bileyim. hoca hoca sonuçta, babam dediğimiz bir adam, ne yapalım yani. yapacak bir şey yok, bir kasa bira alır kapısına bırakırız artık.

gece fatih'le uyuduk. o bile şu blogu okuyormuş yemin ederim ne özel hayatım kaldı ne bir şey fjkdskfds. buradan fatiko'ya sesleniyorum o zaman: CANIM, BİR GÜN GELİP DE BANA "BENİ KURTAR CEMİLEEEĞ" DİYECEĞİN VE KURTARILMAN GEREKEN KİŞİNİN DE ÇITIR BİR HATUN OLACAĞI ÖLSEM AKLIMA GELMEZDİ kjfskdfs. bunun üzerine bir kez daha diyorum ki arkadaşlar; BANA YETERLİ BÜYÜKLÜKTE BİR KALDIRAÇ VERİN, DÜNYAYI YERİNDEN OYNATAYIM!

derya vardı evde, hocanın arkadaşı. kadıncağız hastaymış, uyumaya çalışıyormuş. bağırtılarımızdan ve böğürtülerimizden muvaffak olamamıştır diye düşünüyorum.

sabah hep beraber kahvaltı yaptık sonra ben kızılay'a uzadım. müslüm'e gittim bıyıklarımdan kurtuldum yeeeeeeeeeeeeey! sonra doğancan'la karşılaştık, babel'e sürükledi beni. allahım kendimi son bıraktığımda bira içip sızmıştım, sonra bir baktım yine bira içiyorum. sonra cansu geldi, selcan geldi, operasyon planını yapıp işe koyulduk.

en baştaki görselle belirttiğim gibi İNSANLAR KONUŞUR arkadaşlar değil mi? bir mevzu varsa konuşun. bir mevzu yoksa da konuşun. hep konuşun abi ya susacağınıza konuşun, kimsenin kafasında soru işaretleri kalmasın. belki bir yerlerde takıntılı, manyak bir kız vardır, belki hâlâ cevaplanamayan soruları falan kafasına takıyordur. olabilir böyle şeyler, KONUŞUN. 

neyse, konu bu değil. hazır selcan oğlanla konuşmaya karar vermişken destekledik. hatta beraber yollara düştük, adamın evine gitmek için. o konuşacak, biz de olası bir hayal kırıklığı durumunda selcan'ı kollarımıza almak için aşağıda bekliyor olacağız ama EVİ BULAMADIK AMK FJDSFJDS. ya hangimiz aşk için yollara düşmedik ki jfhskfs sağlık olsun. geri dönüp kahveci'de kahve içtik naapalım?

yine fal seansları bir şeyler fkjdsfs. falımda iskeletler mi ararsınız, hayaletler mi, tabancalar mı? çocuk ölecek herhalde başka bir şey çıkaramadım ben fkjdjgd. umarım ölmez. ölürse hissederim diye düşünüyorum. ölmez bence. ölmez di mi?

eve gelince yine çok direnemeden yattım. on gibi uyandım, uyandığımdan beri de müzik dinliyorum şarkı söylüyorum. evi toplama hayallerimiz var ama sanırım gerçeğe dönüştürecek gücü kendimde bulamıyorum. 

ayrıca falımdaki isminde s olan çocuk, sana sesleniyorum: YA FALIMDA PİPİN VARDI. BENİM FALIMDA SENİN PİPİNİN NE İŞİ VAR?! BEN SEVİŞMEYE HAZIR DEĞİLİM BİLE FJSDJKKFDS. 

of, size şarkı bırakıp gidiyorum ben.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;