19 Ocak 2017 Perşembe

çeşitli otostoplar ve sonik hanım şalanjı 3


Adana'ya gelmek artık kaçınılmaz olunca, interrail-otostop grubuna "17'sinde (18'i de olur) Ankara'dan Adana'ya geçmeyi düşünüyorum. Bir yol arkadaşı çıkar mı? Çünkü lütfen çıksın." yazdım. Bunu yazdığım gün iki kişi Adana'ya geçti, ben kalkıp hazırlanamadım ve onların peşine takılamadım fjskfs. Bir iki kişi yorum bıraktı falan ama onlar da sallantıda durumlardı. En sonunda umudu kesmiştim ki "Arkadaş bulabildin mi? Bulamadıysan beraber çıkalım" diye bir mesaj aldım, evvet! Yazının devamında yol arkadaşımdan Bay X diye bahsedeceğim, kimliğini ifşa etmek istemiyorum fgdjlgd.

Neyse konuştuk, erkenden çıkalım diye anlaştık. Dün gece hiç uyumadım, kendime playlist yapıyordum yolda dinleyemeyeceğimi bildiğim halde. Ender'in şarkısını ararken bir sürü eski muhabbetler falan çarptı gözüme çok canım sıkıldı. Sonra Mert'le konuştuklarımıza bakarken Koray'la konuştuklarımızı falan da gördüm iç sıkıntıları ve çeşitli ağlamalar eşliğinde hazırlanmaya başladım. Şarkı da zaten silinmemiş, bilgisayarın bi' köşesinden çıktı. Hiç memnun değilim şu durumdan, ya ben çok fena sıçıp batırıyorum ya onlar. Bilemiyorum. Neyse amaan.

Birkaç parça kıyafet 4-5 adet kitap aldım yanıma. Mert'in bilgisayarını getirdim, bilgisayar sorununu öyle çözdük. Sabah yedide çıktım evden, çıktığımda saçma sapan bir yağmur vardı. Sekizde Kızılay'daydım. Üç beş dakika sonra Bay X'de geldi ve bir çay içip Gölbaşı dolmuşuna atladık. Erken inmişiz sanırım, duran araçlar hep Gölbaşı'na gidiyordu. Sonunda iyi binelim bari birine dedik bindik, çok saçma bir yerde indik. Ne bizim durmamıza müsait ne de bir aracın durmasına ama yapacak çok bir şey de yok. Şansımızı deneyelim dedik, durdu birileri. Ankara'dan kurtulana kadar 3 araç değiştirdik galiba. Sonuncusu Şereflikoçhisar'a attı bizi. Bir yandan muhabbet edip bir yandan parmakları kaldırmaya devam ediyorduk bir araç durdu, Adana'ya gidiyorlarmış. Aldılar sağolsunlar, bir baba kız.

Gece uyumadığımı bildiği için Bay X uyumam konusunda ısrarcı davrandı, ben de kanımın son damlasına dek direndim. Çünkü yol arkadaşını araç sahipleri ile baş başa bırakıp "hadi ben uyuyorum" demek çok hoş bir tavır değil. Yolda seni aracına alan insan da ya yardım etmek için ya da yolda birileriyle muhabbet etmek ve yalnız olmamak için alıyor sonuçta. Sürücüden bağımsız takılamıyorsun. Neyse sonunda uyuyakalmışım. Birden uyandım, çok şaşkın baktım herhalde dayanamadı yanağımı mıncıkladı fkjdsgkfd. Sonra uyumaya devam ettik. Evimin dibinde bıraktılar çok sağolsunlar gerçekten.

Sonra Bay X tutturdu kebap yemeliyiz diye. Kebap yemek benim için pek mühim bir hadise değil, kebabın göbeğinde doğduğum ve yıllar yılı kebapla yoğrulduğum için olabilir.

Tüm gün sağdan soldan oradan buradan muhabbet ettik. O kız arkadaşını, eski kız arkadaşlarını anlattı, ben kendi salak aşk hayatımdan, hocadan, kamptan, dart maçlarından falan bahsettim. Üç buçuk dört gibi Adana'ya ulaşmıştık galiba. Keyifli bir yolculuk oldu.

Evet, tahmin ettiğim gibi, annem de babam da kendilerini bir şekilde ikna etmişler otobüsle geldiğime. Dedim hiç de gelmedim otobüsle fkdsjfds çok onaylamaz bakışlarla karşılaştım. Devrildim yattım zaten, az önce uyandım.

Bütün gün Bengisu, Cansu, kızlar neredesin ne yaptın diye sordular sağolsunlar, çok mutlu oldum. Fatih, Cansu'yla konuşmuş. Otostopa çıktığımı öğrenince endişelenmiş biraz, onlar aradılar hocayla ve Fatih'le konuştuk. Hemen ardından Ebru aradı onunla konuştuk. Bu gece Mert'le Yüzyüzeyken Konuşuruz konserine gittiler. Uykum hayli açıldı yani, böyle mal gibi kaldım yine gecenin bi saatinde.

Gelelim üçüncü soruya, hayatım bir kitap veya film olsa ismi ve konusu ne olurdu? Şurada kaç senedir yazıyorum, allah aşkına siz karar verin, ne olurdu hayatım benim fgdskgfd. Ben isim konusunda "Acılarım, Hayal Kırıklıklarım, Postmodernist Çağ ve Biyolojinin Çöküşü" nü uygun buluyorum. Tür konusunda da Komedi/ Dram diyeceğim. Komikli dram.

Vaziyetler işte böyle. Şimdi sabaha kadar ne yapacaksam ayh. Şarkı da bu olsun, uyandığımda kafamda çalıyordu:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;