25 Ocak 2017 Çarşamba

sonik hanım şalanjı 8 ve 9 ve çeşitli kahve falları

Eveth şalanjda tutunma çabalarım sürüyor. Sekizinci soru, bir dahaki yaşamında kim olmak isterdin? Vallahi daha bu yaşamı nasıl tamamlayacağım ne yapacağım onu anlayamadım, bir sonraki yaşamı düşünemiyorum bile. Ama illa ki bir cevap vereceksem, cevap ISIRGAN OTU.  İnsan olmak zor, insan olmak her manada zor. Hem yaşam anlamında hem de bir beceri olarak. Yüzyıllardır benzer şeyler yaşanıp duruyor bu gezegen üzerinde. Savaşlar, cinayetler, tecavüzler, cartlar curtlar. Beceremedik zaten hiçbir şekilde. Ben dönüp bakıyorum son olanlar ışığında, kişisel olarak zaten sıçıp batırmışım. Hani öyle insan olamamışız ki konuşamıyoruz, iletişim kuramıyoruz. O kadar insan olamamışım ki ben kendimi asla, hiç kimseye ifade edemiyorum, böööyle alabildiğine bir boşluk, sesim yayılmıyor. Söylediklerimin söyleyeceklerimin bir anlamı kalmıyor. E neydi ki beni ottan çöpten ayıran? İletişimdi. Esin'e bir keresinde demiştim ki, biz ölmemek için yaptık bunu, çünkü iletişim kurmak hayatımızı kurtaracaktı. Korunacaktık, avlanacaktık, organize olacaktık. Ben iletişim kuramıyorum. E vaziyet böyleyken, bundan sonraki yaşamımda kimse olmak istemiyorum. Böyle derinlere kök salıp yılları devirdikten sonra avm yapılacak diye sökülen bir ulu çınar olmayı falan da içim kaldırmayacak. Isırgan otu olmak istiyorum ya da ayçiçee. Ama zaten hepimiz ayçiçeeyiz.

Dokuzuncu soru, göç etmek zorunda kalsam yaşamak isteyeceğim ülke. Umarım göç etmek zorunda kalmam. Göç etmek zorunda kalsam yaşamak isteyeceğim bir ülke de yok. Her yerde yaşayabilirim galiba, ama bir tercih hakkım olacaksa bu ülkede yaşamak isterim. Daha önce de bahsettim, seviyorum buraları, bu insanları, buradaki güzel çocukları... Göçüp durduğum, bir yere asla yerleşmediğim bir hayat söz konusu ise daha güzel olabilirdi tabii...

Bu gün Ridade'yle buluştuk, eve yeni geldim. Bana bir kahve falı baktı, akıllara zarar. HAYATIMDA BU KADAR SAÇMA YORUMLANAN BİR FAL GÖRMEDİM, HAYAL DE EDEMEZDİM FJKDSHGKFD. Kuğular, zenci oğlanlar ay neler neler kjfsdklgfd. Mecit Abi'm bıraktı eve, saçlarımı beğenmemiş. Başka da bir şey yok, hayatımda hiçbir şey yok galiba bu aralar. Çok huysuzum, bu gün şarkı da yok...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;