25 Şubat 2017 Cumartesi

apartmanlı şalanj 7 ve 8 ve güzel kızlar

Önce olanlardan bahsedeyim, sonra şalanja döneceğim. Cansu'yla beraber zevklerim üzerine kafa yoruyoruz zira bana hiç biri saçma gelmiyor.

Dün evdeki bulaşıkları yıkadıktan sonra yattım. Akşama doğru müthiş bir dehşetle uyandım, kâbus gördüm herhalde, ne gördüğüm hakkında da hiç bir fikrim yok. Üç saniye sonra Mert "Cessie, kızlar geldi" diye haber verdi. Sonra Selcan üzerime atlamak sureti ile beni kolların aldı.

Bana efsane bir makyaj yaptı, keşke böyle meziyetlerim olsa da her gün yapsam kendime efsane makyajlar. Ama maalesef üşeniyorum, çok üşeniyorum.

Sonra Melike bize makarna pişirdi, ben nuggetları yaktım. Böyle mumlu rakılı bir masa daha kurduk. Bir müddet fotoğraf çektik, bir ara instagram'da yayın yaptık.  (Ben bunları yazarken Cansu koşarak pencereye geldi, aşağıdaki çocuğun sesini duymuş, düştü mü diye bakacakmış. Sana ne amk şimdi bundan dedim, soğan kavuruyorum, şu an bir ev hanımıyım, beni bozma diyerek mutfağa döndü djahkjds. Neyse.) İşte sonra ben kendimce atar gider yaptım "neden ne kadar eğleniyoruz'u birilerinin gözüne sokmaya çalışıyoruz şu an? Çünkü aslında eğlenmiyoruz, on dakika önce eğleniyorduk ve on dakika öncesine dönme peşindesiniz ama on dakika öncesi yaşandı ve bitti" diye fjshnjksf.

Küçük gerginlikler vuku buldu, Cansu da gergindi biraz ama toparladık. Çok beklenmedik bir anda Melike'nin 505'ı açması ile ben biraz dağıldım. Gecenin ilerleyen saatlerinde bayağı sarhoş oldum, kendimi en sonunda Selcan'ın kollarında ağlarken buldum. NASIL CANIM, GÜZEL KIRILMIŞ MIYIM? TATMİN MİYİZ SON DURUMDAN? Ulan yaşarken çok hazin tabii de böyle anlatırken çemkirirken falan manasızca gülmeye başlama isteği duyuyorum, komik çünkü baştan sona her bok. Sonra da gittim sızdım işte.

Sabah erkenden kalkmışlar, ben uyandığımda gözlerim o kadar şişmişti ki poğaça gibiydiler. Kahvaltı ettik, kahve içtik. Fal baktılar. G'li İ'li U'lu beyler merhabaa. Sonra da gittiler.

Kızlar gittikten sonra Mina'yı aradım. Canım Mina. Onunla konuşmak o kadar iyi geldi ki. Bana aynen şöyle söyledi "Cessie, kendini acillere kaldırmayan, normal bir kız olsan sana belki başka şeyler söyleyebilirdim ama, neden kimse seni düşünmüyor ve bu insanların duygularının amına koymaya ne hakkı var?" Ve eveth, gerçekten, ne hakkı var?

Bir de biz hepimiz az çok duygusal insanlarız. Yirmili yaşların ortalarında hep aynı mevzular çevresinde debelenip durduğumuz için bizim için mühim meseleler bunlar ama aklı başında insanlar (bkz. Mina) biraz daha sakin ve uzaktan bakabiliyor ve Ceren de baştan sona haksız olduğumu öyle yılmaz bir inançla savundu ki öeeeh yani artık kendimden de şüphe etmeye başlamıştım. Ama değilmişim haksız SONUNDA BENİM GİBİ DÜŞÜNEN BİRİLERİ DE VAR AĞLAMAK İSTİYORUM.

Hayata Kahveci'de mantı yiyerek ve Subway'den sandviç söyleyerek tutunuyorum. Çok sağlıksız ve fakat umurumda değil amk. Dosdoğru bir insan olmak zorunda da değilim, beni mutlu edecek her şeye tavım, kapitalizmin köpeği olmaya hazırım yaşamımın şu evresinde. Kapitalizmin köpeği olmak da beni mutlu edemediğinden beklediğim performansı sergileyemiyorum ama olsun.

Şimdi şalanja geçiyorum çünkü yedinci sorunun yanıtını bulduk. Saçma zevklerimden biri, idefix'e girip saatlerce kitap seçip, sepetime bu kitapları alacakmışçasına ekleyip sonra almamak. Çünkü param yok ve evimde bir ton kitap var okumam gereken. Ama böyle bir manevi mastürbasyona da her daim tavım. Bir diğeri de üzerine tartışmayı sevdiğim bir konuda kendimi kaybedercesine tartışmammış, Cansu öyle diyor.

Sekizinci soru, en büyük çılgınlığım... Bu soruya cevap vermem zor çünkü yaptığım hiçbir şey bana çılgınca gelmiyor. Yani size burada dağlı bayırlı, parklarda sürtmeli veya çardaklarda sabahlamalı anılar anlatabilirim ama bence hepsi gayet olabilir şeyler. Cansu'dan geldi yanıt: "Ağaçlara sarılmak isteyecek kadar yaşamı severken aynı zamanda yaşamdan vazgeçmen" dedi. Ben susuyorum.

2 yorum:

  1. :D İdefixte daha bugün indirimli yayınevlerine bakıp liste yaptım. Aynı şeyi ben de yapıyorum, gerçekten bir zevk :). Bu arada mantı candır <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şimdi ben de yapacağım. Mantı <3 ben eveth.

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;