16 Mayıs 2017 Salı

hellö

Merhaba çocuklar, sonunda bitti! Üstüme ne giyeceğim, saçıma ne takacağım, aman ayakkabım yok derken derken mucizevi bi şekilde her şeyi tamamladık. Ay şaraplar, rakılar, biralar derken piyuuu. Tanımadığım bir takım insanlarla horon teptiğimi, tanımadığım bir kızla karşılıklı roman havası oynadığımızı (?) falan hatırlıyorum.

Sonra after partiye gittik Öküz'e. Oraya Ceren, Seda, Zeynep de geldi. Onlara yapıştım, çünkü onlar benim canlarım. Emre de oradaydı, hopladık mopladık birlikte.

Bir ara sigara içmeye dışarı çıktık, bi çocuk kitledi. İsmini hatırlamıyorum şimdi. Diyarbakırlıymış. İnsanlara LGBT'yi anlatamıyormuş, cinsel özgürlüğü anlatamıyormuş. Ee ama o coğrafyanın insanının uğraştığı daha temel sorunlar var iken sen nereye LGBT'yi anlatacaksın, dedim. Nereye neyi anlatıyorsun?

Akşam Mert'le Emre'ye de anlattım, Zeliha'yla çilekli otostopa çıktığımızda Mut'tan Silifke'ye geçerken herhalde, bir abi aldı sağ olsun aracına bizi. Zeliha taktı kulaklıkları uyudu, abiyi bana kitledi fjkjkgf. Arabaya bindiğimizde Kürtçe bir şeyler çalıyordu, değiştirdi Türkçe bir türkü açtı. Ondan sonra açıklama yaptı "Ben her dilden türküyü dinlerim, yollarda müzikten başka dayanacak neyimiz var? Ama belki siz rahatsız olursunuz diye Türkçe açtım şimdi." diye. Dedim ki "Hiç birimizin genel olarak müzikten başka dayanacak çok bir şeyi yok zaten. Biz rahatsız olmayız, siz ne dinlemek istiyorsanız onu açın." Sağdan soldan konuşurken nereli olduğumu sordu, Adanalıyım dedim. "Ben de Adanalıyım" dedi. İçinden mi dışından mı diye biraz daha konuştuk, sonra abi utana sıkıla itiraf etti: "Kusura bakma, ben aslında salan yalan söyledim." diye. Ay ne diyeceğimi de bilemedim, ne konuda yalan söyledi ki acaba diye mal mal yola bakıyorum. Devam etti abi "Ben aslında Şırnaklıyım. " E buna ne diyeceksin? "Ne farkeder" dedim "ha Şırnaak ha Adana". Çalışma arkadaşları, yöre halkı falan biraz yargılıyormuş abiyi söylediğine göre. Şırnaklı olduğunu duyunca nahoş tavırlara maruz kalıyormuş. Bizi arabasına almış, rahatsız olmayalım diye müziği değiştirdiği yetmiyor bir de üzerinde baskı hissettiğinden memleketi konusunda yalan söylüyor, ondan sonra utana sıkıla özür diliyor falan, ay ben hayatımda o kadar utandığımı, afalladığımı hatırlamıyorum, ne diyeceğimi bilemedim. Büzüldüm büzüldüm altımızdaki kilimin püskülleri arasında kayboldum arkadaşlar.

Yani aslında var hepimizin toplumla bir derdi, o yüzden sallayıp duruyoruz aslında ama, bu memleketin insanı da enteresan şeyler yaşıyor, yaşamıyor değil. Tabi insanlara bir şeyleri anlatmaya çalışmak güzel ama herhalde bunu yaparken biraz daha ılımlı da olmak lazım, iyi niyetli de olmak lazım, lazım dediğim de kişisel olarak yıpranmamak için lazım. Neyse nerelere girdim yine ya...

Son paramızı da -yine- alkole ve taksiye yatırdık geldik. Mert ıbık zıbık bişiler konuştu gece, ona kafam bozuldu. Gecenin 2.58'inde Ender'i aramışım ona da sinirim bozuldu gfdhkgfd hâlâ engellememiş çok enteresan bi durum. İnsan insanı 2.58'de aramaz, o aramadan sonra engellerse haklı valla çocuk da fkjhdsk. Neyse olabilir hepimizin sarhoş olup da saçmalamışlıkları canım allahallah.

Şimdi de meyveli gazoz içip ayılmaya çalışıyorum, yüzüm gözüm şişmiş, suratım poğaça gibi. Ağzımda sevimsiz bir tat var. İşallah annemler para yatırmıştır hesabıma kjfhdkjsf. Uyurken omzuma bir şey yapmışım yüksek ihtimalle, ağrıyor. Bi gün uyurken yanlışlıkla kendimi öldüreceğim galiba, sakatladığım oluyor çünkü.

Size şarkı da bırakayım, ne bırakayım, durun dün geceden gkfdjgfd

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;