19 Temmuz 2017 Çarşamba

iki kitap ve olan biten

Sonunda off olmayı başardım arkadaşlar. En beş parasız zamanımda off olmam beni biraz yordu ama... Yıl içinde Mert'e o kadar çok borç yapmışım ki, annemlerin gönderdiği paranın yarısını direkt ona paslıyorum. Alkoldü, sigaraydı, lahmacundu derken geri kalan yarısı da bana yetmiyor. Neyse cebimdeki son parayı da üzerimdeki şalvarımsıya verdim fdjskjfds. Hatta onun da yarısını Mustafa verdi.

Gerçekten bu yıl kampta o kadar yoruluyorum o kadar bunalıyorum ki anlatamam. On dakika için de olsa uzaklaşmak çok iyi geliyor. On dakika da olsa uzaklaşmaya da yanaşmıyorum, elimden geldiğince kamp alanından çıkmıyorum, bu çeşit çelişkiler içindeyim. Kendime daha fazla eziyet edemeyeceğime karar verince off yazdım zaten.

Çok enteresan mevzular dönüyor bu sene ya da yine ben bu sene çeşitli farkındalıklar yaşıyorum, onu da çok anlayamadım ama kaldıramıyorum. Kazasız belasız bu yazı da çıkarırsak emekliliğimi isteyeceğim galiba.

Neyse evvela avm gezdik. Çocukların alacak bir şeyleri vardı, benim yoktu ama ben de aldım feminik bir bluz. Feminik de değilim gerçi ama kadınlar olarak el ele verip dünyayı yaksak gibi ütopyalara da tavım.

Sonra hamburger yedik, azıcık kamp dedikodusu yaptık. Sonra kaleiçine geçtik ve tüm bu süre boyunca bana efil efil şalvarımsı bir şey aradık. Sonunda buldum palyaço kılıklı bir şey, mutluyum.

Çeşitli ergenlikler, parkta çayıra çimene yatıp bira içmeler hasıl oldu. Off günüm için yakışıklı oğlan kesme gibi planlarım vardı, gerçekleştiremedim ama mühim değil, iki yakışıklı bey vardı zaten mehehehehe.

Fotoğraf ateş ediyor, farkındayım. Ayıplı hareket diye düşünmeyin, biz caretta selamı diyoruz. İyilik güzellik, barış kardeşlik baabında gelene geçene yapıyoruz. Sizi de eksik bırakmayayım.

Otostop çektik giderken, tek araçla Antalya'daydık. Dönüş biraz daha çileli oldu, dört ya da beş araç değiştirdik, bolca yürüdük. Yürürken şarkı söylemek ve dans etmek gibi eylemlerde bulunduğumuzdan en eğlenceli kısım, en çileli kısma tekabül ediyor olabilir.

Az sonra bir bira daha gömüp yatacağım herhalde.

Bu arada üç kitap okudum. Bunlardan biri Gözlemevi - Cortazar. Yalan oldu bu biraz, zaten çok soyut, çok şiirsel bir kitaptı. Bir ara tekrar okuyup yazacağım.

Ten ve İz'i bitirdim, oturdum defterime uzun uzun yazdım da. (Bir internet yasağı içinde olduğumuzdan blog yazamıyorum.) Ama açıkçası onları şimdi buraya aktarmaya çok üşeniyorum.

Bir de Leylâ Erbil'den Üç Başlı Ejderha'yı okudum. İki öyküden oluşan minicik bir kitap. Bunları internet yasağı kalkınca yazmayı planlıyorum. Umuyorum. Diliyorum. Şimdi de kaçıyorum.

Kendinize iyi bakın, ölmeyin.

2 yorum:

  1. Şimdi neredesinizzz *-* Ben de Antalya'dayım şu an :) Hala 1 senedir merak içerisindeyim yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de Belek'te caretta kamptayız işte :) İrem istersen sağdan soldan ulaş bana numaramı vereyim, bir off günümde buluşup tanışalım <3

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;