30 Ekim 2017 Pazartesi

ay ken du it! ay hop so...


Kendimle ilgili bilgi: Sanırım 87. kez falan okulu bitirmeye karar verdim. Dün tüm gün uyudum. Uyku düzenim çok bozuk, bunu herkes biliyor. Tüm gece de uyanıktım. Bu gün bir vizem vardı, ona çalıştım biraz, kitabımı bitirdim, bolca kahve içtim ve çeşitli tedirginlikler ile sabaha kadar uyanık kaldım.

Bu sabah hazırlanıp okula gittim, evet bunu başardım. Mert de geldi, ben sınavda iken o kütüphanede kitap okudu. Sınava girdim, hoca soruları aşağı yukarı söylemişti zaten, kolay bir sınavdı. Sorun, şu zamana kadar tek bir derse bile girmemiş olmamdı ve muhtemelen devamsızlıktan kalmış olmam gerekiyor ama sessiz sedasız sınıfa sızdım ve sınavıma girdim. Geçer not aldığımı görünce belki insafa gelir de geçirir beni...

Sınavda bir Türkiye haritası çizmem gerekiyordu. Allaşkına en son 12 yaşındayken çizmiştim Türkiye haritası. Türkiye'yi temsilen bir dikdörtgen çizdim. Kağıdıma bakan hoca bundan hiç hoşlanmadı, umarım çok fazla puan kırmaz ama bence kıracak... Ne diyebilirim ki? Sanatta sürrealizmi ve kübizmi benimsiyorum ne diyebilirim? Realist çalışmak bana göre değil...

Ebru da bizim okulda yüksek lisansa başladı. Onu bekledim bir süre. Sonra uykusuzluğa dayanamayıp eve gelip yattım ve az evvel kalktım.

Kendimle ilgili bilgi: Okuldan nefret ediyorum. İşte Adler'e göre bunlar hep çocukluk travmaları ve aşağılık kompleksi, yoksa hepimiz kol kola girip kalabalık güruhlar halinde dolaşacağız, toplumsallaşacağız, toplumsallaşacağız ve toplumsallaşacağız... Şükürler olsun çocukluk travmalarıma o zaman anasını satayım.

Okula gidince neden okulu bırakmaya karar verdiğimi hatırladım. Hem tüm arkadaşlarım mezun olduğundan hem de zaten çok bir arkadaşım olmadığından tanıdığım hiç kimse yok okulda ve bu problem değil. Ama her yer çok kalabalık, her yer insan dolu, hava soğuk, Beytepe bulutlu ve kasvetli, tüm bunlara dayanamıyorum. O kadar moralimi bozuyor ki okulda olmak, bunu unutmuştum.

Neyse, yine de pes etmiş değilim, bunu yapabilirim. Yarın değil öbür gün fizyoloji vizem var. Bu gece bir miktar çalışmayı, yarın da bir miktar çalışmayı düşünüyorum. Yarın akşam Büyük Ev Ablukada konserine de gideceğiz... Sınavdan 50 falan alabilirim umarım, ne diyebilirim ki...

Bari size bir de şarkı bırakayım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;