27 Ekim 2017 Cuma

olan biten ve şalanja devam

Dün akşam Seda, Ceren ve Nazlı geldi. Caretta kampın bana kazandırdığı en iyi şeylerden üçü bunlar oluyor. Yağmurda ıslanmışlar, daha içeri girmeden "Aaa markete gidip bir şeyler alalım da yemek yapalım" dediler. "Pizza söyleriz" diyerek bu teklifi ekarte ettim. Pizza söyledik bu sefer abur cubur ve içecek almak için yine markete gittiler. Giderken bunca hevesli olan Seda ve Nazlı dönüşte tırmandıkları yokuştan sonra hayata bir parça küsmüşlerdi.

Nazlı bir oyun bulmuş, bütün akşam hepimiz o oyunu oynayıp asgari düzeyde de sosyalleştik. Bu kez alkol yoktu, elmalı çay ve kahve vardı. Sabah kızların ikisi okullarına gittiler, ben de anksiyete nöbetlerinden uyuyamadığımdan son dakikada sızdığım küçük kanepeden kalkıp yatağıma gittim.

Akşama doğru uyandım, Ceren evde kalan bulaşıklara girişti. Mert'i markete yolladık, çeşitli malzemeler aldı. Ceren hanım bize kremalı tavuk ve makarna pişirdi. Seda da okuldan çıkınca bize geldi. Yaklaşık bir saat önce yattılar çünkü Seda'nın yarın da okulu var, Ceren'in de bir takım işleri.

Oturma odasını dağıtmamayı başardığımız gibi, mutfakta kirli bulaşık da yok. Ender'i bir kez daha engelledim, beş gün sonra dayanamaz kaldırırım o engeli de allah bilir ama olsun, dilediğim kadar şuursuz davranabileceğimde tüm dostlarım ve ben hemfikiriz.

Idefix'ten kitap sipariş etmiştik, yarın geliyormuş onlar, mesajla haber verdiler. İşte kendimi eve kapatmak için bir neden daha.

Olan biten bundan ibaret. Şalanja gelir isek, dakikalardır kendimle ilgili ne söyleyebileceğimi düşünüyorum, bir türlü bulamadım... Pekala...

Kendimle ilgili bilgi: Merdivenlerden ve tırmanmam gereken herhangi bir şeyden (dağ,bayır, ağaç, çok dik yokuşlar) çok korkuyorum. Bu yükseklik korkusu mu, düşme korkusu mu anlayabilmiş değilim. Sanki yer ayaklarımın altından çekiliyor ya da basamaklar beni aldatmak için kıpraşmaya başlıyor gibi geliyor. Geçen yıl sırf bu yüzden dağcılık kulübüne dadanmıştım.

Ay bir de şarkı bırakayım:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;