6 Ocak 2018 Cumartesi

neler oluyor, neler bitiyor ve iyilik güzellikler

Sabah, sabah dediğim de üç falan gibi oluyor öğleden sonraya yakın, bir arkadaşım vatsap grubumuza son ilişkisi ile alakalı bir takım mesajlar falan atmış, ona sinirlendim, o sinirle "İYİ Kİ Bİ' ÇÜKÜNÜZ VAR" başlıklı bir yazı yazmaya başlamıştım sonra o kadar uyanamamış durumda idim ve sinirliydim ki yazıya devam edemedim ve sonra bunu erteledim. Saatler içinde elli kere modum değişti, şimdi sinirli falan değilim gayet neşeliyim ve bu konuya hakkıyla eğilemeyeceğim ama biraz eğileceğim. 
İsim vermeyeceğim için çok aşırı açık anlatacağım mevzuları çünkü benim için de bir iç dökme şeysi olsun istiyorum çünkü yirmili yaşlar hep seks ve ben bundan artık kusacağım, bu durumdan sıkıldım. Hep seks bir insan değilim çünkü, duygusal bir insanım. 

Abi kırk yaşında, sağa sola buhranlı tivit atmaktan başka bir bok beceremediğini tahmin ettiğim bir abi. Muhtemelen kendi yaşında hiçbir hatunu etkileyemediği için (evet bu mevzuya böyle bakıyorum gerçekten dkjld) bizim kıza sarmış. Bizim kız da (ben ve tüm arkadaş çevrem gibi) müthiş ailevi problemleri olan, kendisini sevemeyen, hayatta bir mana bulamayan ve sürekli sevgi arayan bir gariban olduğu için buna tav oldu tabiiki. (PARANTEZ İÇLERİ İÇ SESİM VE ÇEŞİTLİ ÖZ ELEŞTİRİLER, HANGİMİZ OLMADIK Kİ.) Biz buna dedik adam seninle ilişki milişki düşünmüyordur kızım manyak mısın diye ama kendi gözüyle görmeden rahat edemedi, (hangimiz edebiliyoruz ki?). Abi bunu yaşadığı yere çağırıyor, orada bir şeyler yaşanıyor, çok düşünceli bi abi olduğu için bizim kız da bakire olduğu için normal bir sevişme durumu söz konusu değil-imiş. Ama bunun dışında elleşmeler, oynaşmalar, aşk beyanları havada uçuşuyor, kız çiçeği burnunda bir ilişki söz konusu sanarak yaşadığı yere geliyor ertesi gün abiden ben yapamayacağım falan diye bir mesaj... 

Şimdi burada kişisel deneyimlerimin falan da etkisi ile hınçlanmadan duramıyorum. Cidden yani burada seviyeyi falan da düşürdüm bu kadar sikik sokuk şeyleri böyle açık açık yazmak da adetim değildir falan ama şeyapamayacağım, içimde tutamayacağım. Ay kusura bakmayın ama GERÇEKTEN İYİ Kİ Bİ ÇÜKÜNÜZ VAR. Ya hadi biz malız, onu bir kenara bırakmıyorum gerçekten. Korkunç ebeveynler tarafından müthiş sevgisiz yetiştirildiğimiz için her sevgi kırıntısına koşa koşa gitmemiz ve bundan bir aşk masalı yaratacağımız fikrine falan kapılmamız tamamen bizim sefilliğimiz ve geri zekalılığımız, onu ayrıca konuşmak ve tartışmak lazım. Bu böyle şu derdim var, bu travmam var gibi bir şeyler arkasına saklanabileceğimiz bir şey de değil, her birimiz bunu bir şekilde çözüp yolumuza bakmak zorundayız, başka türlü olmayacak bunun farkındayım. Zaten ona buna sallamak yerine en önce bir durup kendimize sallamamız daha mantıklı, en çok da onu yapıyoruz zaten. Kendi değerini bilmeyen insanın değerini kimse bilmiyor, olmuyor yani çünkü ortada öyle bir şey. Karşındaki adamın gözüne ezik büzük nolur beni sevsene diye bakınca sevemiyor ve o da haklı aslında. Nassı sevsin yani, kendi değersizliğini en başta kabul etmiş birini kimse sevemiyor. Yani böyle yazınca kıza sallıyorum sanıyorsanız YOOOO, A YOOOO, TAMAMEN KENDİMDEN BAHSEDİYORUM ÇOCUKLAR. 

Neyse bu ikiyüzlülükleri ve iğrençlikleri konuşmaya daha fazla dayanamayacağım gerçekten. Yani bir insanla "ben siktir olup gideceğim" diyerek sevişmeniz, bir insana ortada türlü çeşitli hisler varmış gibi davranıp onu "sikmemenizden" daha onurlu bir davranış. "Bakire kızı ben bozmayayım" (tırnak içinde yazıyorum, midem bulanıyor) kafasında, biz kadınlara kendinizce küçük beyninizle küçük lütuflarda bulunacağınıza biraz haysiyetli olun biraz da cesur olun da kendi hislerinizden dürüstçe bahsedin. İnsanoğlunun iğrençliği ve samimiyetsizliği diz boyu, ben altından kalkamıyorum artık.

Bunlara sinirlenmek dışında resim kursuna gidiyorum. Orada o kadar yalnızım ki yani asla doğru bir şekilde anlaşılmadığımı hissediyorum ve iyice içime kapandım. Zaten müthiş uykusuz oluyorum her defasında ve hiç enerjim kalmıyor kendimi ifade edecek. Sessiz sedasız resim yapmaya çalışıyorum. 

Bütün bunlar dışında, dün gece Mert'le çok tatlı bir hatun keşfettik, onun videolarından birini paylaşayım.


Son olarak, burada müthiş bir Ezhel furyası var. Ben de severek dinliyorum ve instagramdan stalklıyorum kendisini ama biraz baydı her yerde duymak da. Ay hiç amaçladığım gibi bir yazı olmadı elli kere bölündü çünkü. Bir tane de şarkı bırakayım da gidip şarap içeyim.

4 yorum:

  1. Sevgili İrem E. Yorumunu yayinlayayim derken yanlışlıkla sildim 😭

    YanıtlaSil
  2. Huh.. Öfkeni ne yoğun ne dolu dolu anlatmışsın.. Sadece huh diyebildim :) Dünyada o kadar pislik insan ve kendi değerini bi türlü keşfedemeyen benlik var ki.. Sanırım gücün gelişi de, yaraların sarılışı da sadece zamanla oluyor.. Arkadaşının ve senin de yaralarınızı en kolay şekilde sarabilmeniz dileğiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü sonunda delirdim... Bunları böyle yazmayı falan çok sevmiyorum ben aslında.

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;