22 Mart 2020 Pazar

günaydıaaaağn

Ben geldim a dostlar! Bu karantina günlerinde üzerine düşeni yapmalı, insanlara oyalanacak bir şeyler vermelisin Cessie dedim kendime, ve işte buradayım! En son kasımda yazmışım ve şimdi marttayız, oha. 

Size başarısızlıklarımdan söz edeyim, tek bir dersimi bile verememişim. Üstelik açıköğretim final sınavını da kaçırdım, ta-daaaaa! Yarıyıl tatili annemin beni okulu bırakmaya ikna etmeye çalışmasıyla geçti bu sefer de ben "BIRAKMIYORUM HULEEEYN" dedim, bahar döneminde annemi de koluma takıp Ankara'ya döndüm. Bu sefer de bu corona illeti çıktı, tası tarağı toplayıp dönmek zorunda kaldık. 

Bu arada ücretli bir onlayn kursa kaydoldum, masal terapi eğitimi alıyorum. Yanımda sulu boyamı getirdim, markırlarımı getirdim. Evdeki minik kili de getirecektim ama guaj boyaları bulamayınca bir anlamı kalmadı onu getirmedim. Bir çanta dolusu kitap getirdim. Bunlarla oyalanacağım. Diyet yapmaya başladım, 2. günüm. Saat akşamın yedisi oluyor ve kahvaltımı yeni yapacağım. Diyetisyen arkadaşım uykumu düzeltemeyeceğini anlayınca diyetimi uyku düzenime uydurdu. 

Ankara'da bir kızla tanıştım, arkadaş olduk. Rastacıymış eskiden, bir dükkana girip naylon saçlar aldık. Paylaştık ve tifttik onları. Yarısını kafama takmaya da muvaffak olduk. Ben de rasta yapmayı biraz öğrendim. Kendini kobay olarak kullandırmak isteyen olursa karantina günlerimiz bitince beni nerede bulacağınızı biliyorsunuz! 

Dün gece Murakami'nin Uyku'sunun pdf'ini buldum ve okudum. Doğan Kitap kısacık kitabı yok efendim kuşekağıda basıyoz bi de karton kapak yapıyoz diye 45 liraya okutmaya kalkmıştı zamanında (şu an ne kadar bilmiyorum) ben de almamıştım. İyi ki de almamışım. Murakami'den okuduğum 3. kitap ve bir fecaat. Bir de beğenmişler bu adamın hayranları bu kitabı, NEDEN? Başı sonu belli olmayan bir hikaye. Bir kadın, gördüğü bir kabus, belki de karabasan ile beraber uyuyamamaya başlar. Bu sürede hayatını hiçbir şey yokmuş gibi sürdürür ve mütemadiyen okur. Kocası, çocuğu, hiçbir şey fark etmezler. Kadın da bir yandan yaşamını sorgulamaya başlar. Bu sorgulama süreci bizi bir yere götürecek sanırız ama neredeee, klasik Murakami, kitap pat diye bitiverir. Daha fenası bu uzun öyküde kendini tekrarlayıp duran o kadar çok cümle var ki tahtaya sürtünen uzun tırnak sesi gibi (o sesi bildiniz)! Ben para vermeyin derim ama yine de siz bilirsiniz. 

Yoga yapan bir herif bulmuştum yutubda, onu izleyerek yoga yapacağım. Sabah olmuyorsa akşam olsun ne yapalım. Fıstık gibi bir kız olacağım göreceksiniz, götü başı sıkı böyle. Onun için spor da lazım tabi. Karantina biterse, yazın da Adana'da olursam yazılıyorum spor salonuna hadi bakalım. 

Size bir de neşeli şarkı bırakayım, üniversite 1'de çok dinlerdim:

8 yorum:

  1. Uyku'yu Adnan Ötüken'de görünce aaa 15303 liralık kitaptı bu ya alıp okuyayım dedim. Alıp eve getirene kadar harcadığım enerjiye yanıyorum,kitap bitince HIIAA diye bağırdım. Abartmıyorum. Sonra küstük Murakami beyle. Sonra bir kitabını daha okuyup tekrar küstüm. Belki de olduğu gibi kabullenmek gerekiyordur kendisini.. Ama zor.

    Yoga diyince yazasım geldi,çoğu yoga uygulaması(app) edu adreslilere bedava yapmış bir ay. Downdog'u kullanıyorum baya tatlış,önereyim dedim.
    Sevgiler. ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay buralarda yoktum ancak gelebildim. Ben para vermedim pdf okudum çünkü korsana evet valla, onlar da 493289492 liralık dandik kitap basmasınlar. İflahım kurudu kitap almaktan...

      Murakami Bey hakkında hepimizin görüşleri aşağı yukarı aynı bence, değilse de olmalı. Şu adama kimse mi hacı sen naaptın, bu kitap kitap olmamış demiyo, ha bire basıyorlar. Bazı kitapları da çok güzel. Bakalım.

      Downdog'a bakacağım. İyi bir appe sanki ihtiyacım var, yarımgöt yapmiyim bi işi de...

      Sil
  2. Vallahi Cessie ^^

    Ben diyeti bozdum maalesef. Evde otur otur..

    Murakami hakkındaki görüşüm ortada. Ya çok güzel oluyor ya berbat. Sonu olmayan kitaplarını sevmiyorum. Uyku bunlardan bir tanesi. Tamamen zaman kaybı. Allahtan uzun değil. Hayranları biraz tarafsız gözle bakmaya çabalasın. Bu kitabı başkası yazsa burun kıvırırlardı. Doğan Kitap allahlık. Hiçbir şey almamaya çalışıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bozdum Zihin, ama sonra yine başladım ^^

      Murakami hakkında çok haklısın, DK hakkında da... Seni özledim, sevgiler <3

      Sil
  3. sen zaten fıstık gibi kızsın! kalpler sarılmalar muahhhlar! <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yok ben ayı gibi oldum o senin içinin güzelliği <3

      Sil
  4. Şarkıyı ben de üni'deyken çok dinlerdim, o zamanlara gittim :)

    YanıtlaSil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;