24 Mart 2018 Cumartesi

neler oldu

Dün sınavıma girmek üzere evden çıktım, az önce eve girmeye muvaffak oldum. Sınav çok kolaydı, keşke bir şeyler biliyor olsaydım ama ne yazık ki bilmiyordum. Ama bu, bana ikinci vizelere çalışma konusunda bir küçük umut ışığı oldu. Cansu da geldi okula, beraber kahvaltı ettik sınavdan sonra. Sonra Kızılay'a yollandık. Benim kredi kartım kaybolmuştu, aylardır ortada yoktu. Bankayı arayıp bu durumu haber vermenin ve yeni bir kredi kartı istemenin vaktidir diye düşündüm ve bunu yaptım. Bunu yaptıktan sonra da kredi kartımı cüzdanımın içinde buldum hey yarabbim. Neyse o gelmişti, onu almam gerekiyordu, bu işin peşine düştük. Önce Kavaklıdere şubesini aradık bankanın, yokmuş öyle bir şube. Tunalıya kadar yürümüş ve boşu boşuna yürüdüğümüzü anlamış olduk. Döndük geri Kızılay'a. Kartımı alıp Nadas'a geçtik. Öğlen bir bira içmiştim, yeter bir bira diyerek çörçil içtim. Bu büyük kararlılığımın sarsılacağını bilmiyordum, ne masumum.

Hoca aramıştı, akşam bir takım kızlarla buluşacaktık hep beraber. Bizimle kamp hakkında röportaj yapmak için gelmişler, üniversite öğrencileri. Dersleri gereği hayat yollarını bizimle kesiştirmiş böyle bir şeyler. O yüzden akşam tekrar Tunalı dolaylarına Riff'e geçtik. Hoca dedi ki, yeni bir mekan açılıyormuş, içkiler ücretsizmiş, oraya gidelim. Mekana izdiham vardır diye gitmek istemedim ama yoktu izdiham. Oradan kalkıp mekana geçtik. Sonsuzca bira içmedim, götü başı dağıtmadan oradan ayrıldık, hocanın evine gittik. Müthiş başarılı bir gece idi, Angara underground adult ruhu bi' darbe daha aldı hem de bu kez hocanın desteği ile ahahah, hemen skor tablosuna işleyeceğim.

Götümü başımı dağıtacak kadar içmedim, biraz sersemdim tabii, çakırkeyiftim hatta belki bir miktar sarhoştum ama aklım başımdaydı. Sızdım her zamanki gibi hocanın koltuğunda. Bu günah gecesinin kefareti olarak da erkenden uyandım. Az sonra geri uyuyacağım. Bu gün biraz sürüneceğim ama galiba az sürüneceğim, kendimi çok kötü hissetmiyorum. Gözüm başım patlamadan (mecazen) bu geceleri atlatabildiğimizde çok mutlu oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;