11 Ocak 2013 Cuma

final hazırlıkları falan

Dün aktım, bu gün koktum canlarım. Kim derdi ki YGS, LYS diye ağlayan ben, gün gelecek büyük bir serinkanlılıkla finallere çalışacağım... Ama işte olanlar oldu.

Pazartesi finallerimiz başlıyor, o yüzden herkeste bir ders çalışma telaşı aldı başını gitti. Ben kütüphanede çalışmayı sevmem, biliyorsunuz. O yüzden önce, odada çalışayım dedim. Sonra baktım ki ben odada çalışmıyorum, ben odada yatıyorum. Sonra Burcu'yla kütüphanede çalışalım dedik ama bu sefer de yer bulamadık. Kütüphane insandan geçilmiyor, yahu millet akın etmiş resmen. Durum böyle olunca "Burcu, bölüme gidelim. Orada masalar falan var, sessiz de oluyor. Çalışırız bölümde" dedim ve pılımızı pırtımızı toplayıp bölüme gittik. Dediğim gibi, kimseler yoktu, oturduk biiir güzel genel biyoloji çalıştık orada.
Charles ile Benjamin de eşlik etti bize. Aslında çok kıskanıyor Benjamin, böyle dost göründüklerine bakmayın.

Neyse, baktık bölümde çalışabiliyoruz, bundan sonra bölüme gelelim dedik. Yemeğimizi yiyip, çalışmak için bölüme geçiyoruz bir 3-4 gündür.

Burcu eve gidip uyumayı, gece de kütüphaneye gitmeyi önerdi. Hayatında bir sefer bile kütüphanede sabahlamayan ben, deneyim deneyimdir diyerek atıldım "Olur!" diye...

Gece on iki buçuk gibi falan uyandırdı Burcu beni. Hazırlandığımı görünce oda arkadaşım "Hayırdır?" dedi. Ben de açıkladım durumu. Böyle, yılların tecrübesi konuşuyor edasıyla "Tabii yer bulabilirseniz. Şu bir ay kütüphanede yer bulamazsınız." dedi.  Ama biz onu dinlemedik ve yollara düştük.

Aşağı bir indim ki amanın! Böyle saçma bir kardan kadın yapmışlar, ağzında da sigara izmariti. SİGARAYA KARŞIYIZ. Zaten bir tuhaf oluyorum soğukta sigara içicem diye totosu donan insanları görünce. Yapmayın, etmeyin, yazıktır. Aha Okan Bayülgen olaydı şimdi bana da "FAŞİSTSİN SEN! SENİN OLDUĞUN Bİ' DÜNYADA YAŞAMAK İSTEMİYORUM BEN!" der miydi acaba? Deseydi "İntihar et o zaman, mala bak!" derdim. Ama Okan'ı seviyor ve gönderme yaptığım konuda %63 haklı buluyorum. Neyse.

Ben de bu saçma kardan kadını çekeyim dedim. Sonra kütüphane yolunu tuttuk. Gece gece kayıp kafamı gözümü patlatırım diye çok korktuysam da başıma bir iş gelmedi, kütüphaneye ulaştık.

Oda arkadaşımı dinlemedik demiştim, iyi ki dinlememişiz. Yer bulduk. Bir süre sonra da bildiğin boşaldı, kimseler kalmadı. Biraz kimya, biraz biyoloji çalıştık. Durun, çalıştığım her dakikayı belgeledim!


Evet belge niteliğindeki fotoğrafı da paylaştığıma göre devam edebilirim. Ne diyordum? Kimya. Evet kimyadan bu sene geçebileceğimi sanmıyorum ama Burcu çekiştiriyor inatla, ısrarla beni. Gerek yok diyorum, ben yazın çalışır, seneye de veririm diyorum dinlemiyor. Neyse... Cin yedik, süt içtik. Güzel oldu.

Sonra bunu her gün tekrarlama kararı aldık ama evlere dönerken totomuz donunca kararımızı uygulama kararı alamadık. Her şey değişti. :D

Dün mesela yine böyle şeyler yapacaktık ama ben çamaşır yıkayacağım, uykusuz kalmayayım diye yapmadık. Sonra ne oldu?! Birileriyle tartıştığım için uykusuz kaldım. Ders çalışarak uykusuz kalmak, ağlayarak uykusuz kalmaktan hayırlıydı bence. Ama hava o kadar soğuktu ki, gitmezdik her türlü. Ağzımızın payını almıştık çünkü.

Bu gün yine bölüme gittik. Allam nasıl üşüdüm nasıl üşüdüm. En sonunda sandalyemi, kitabımı alıp kalorifer peteğine yapıştım.

Bakın görün, bir biyolog kolay yetişmiyor! Ne zahmetlerle, ne eziyetlerle okuyoruz şunun şurasında! Bir kere o eşek ölüsü gibi kitabı bütüüün gün sırtımda gezdirdiğim için bana diploma vermeliler bence!

Neyse, bu son üç beş günüm böyle geçti işte. Çok yoğun bir çalışma temposu içinde de değilim aslında, neyime güveniyorsam.

Dün akşam, nihayet, Ertunç Hoca'nın notlarını okumak yerine Gen Bencildir'i okumayı tercih ederek  -beyle de akıl mantık sahibi bir kimseyim (!)- kitabı bitirdim! Bu gün de kütüphaneye iade ettim. Artık vıcık aşk romanıma yoğunlaşabilirim!

Daha da iyisi 14 gün sonra gidiyorum!
VEHÖV!

8 yorum:

  1. çok kolay gelsin balıkcım. başarılar...

    sevgiyle,
    luna.

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin canım. Sınavlarında başarılar. :))

    YanıtlaSil
  3. az kalmış Cessie'm eve dönmene. çok sevindim :)
    kolay gelsin, sınavların hemencecik geçiversin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok az kaldı. An itibari ile 11 gün! *.*
      Teşekkür ederim, tüm öğrenci milletinin sınavları güzel geçsin.

      Sil
  4. hah haaaaa ya nerden nereye.
    bi de ne tatlı anlatmışsın.
    gen bencildir aşk çizgi roman.
    kim tutar seniii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse tutamaz, sen bile tutamazsın yıldızlar tutamaz Deep!

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;