8 Eylül 2013 Pazar

Spotty'nin mimi

konuyla ilgisi olmayan görsel*
Yine saçma bir saatte uyanığım ve sıkıldım. Böylece blogları dolaşırken Spotty'de bir mim gördüm ve sahiplendim. Şimdi tüm suratsızlığımla onu yapıyorum.

Hayatınızda hiç mucize olarak nitelendirebileceğiniz bir olay yaşadınız mı?
Başka bir gün olsa farklı bir yanıt verirdim belki ama bu gün için şöyle diyeceğim: Nohut'un hâlâ bana katlanıyor oluşu ve bizimkilerin beni evlatlıktan reddetmemiş oluşu ^.^

Almayı düşünüp de alamadığınız ne var?
Valla istatistik finalinden geçmeme yetecek notu alamadım mesela. Mecburen dersi tekrar alacağım.

Kıyafet konusunda takıntılarınız var mı?
Rahat olması tercihim. Pek de bir takıntım yok, zaten kot-tişört giyiyorum, aman aman kıyafetim de yok, kıyafet alma isteğim de.

Nefret ettiğiniz huylar veya insanlar?
Hımm... Lisedeki fizik hocam ve müdür yardımcısı. Onlar dışında ciddi anlamda nefret ettiğim insan yok. Tabi arada "Nefret ediyorum bundan!" dediğim insanlar oluyor ama onlar anlık, uzun soluklu nefret değil. Annemin her tartışmada duygu sömürüsü yapması! Israr ve duygu sömürüsü en nefret ettiğim şeylerden.

Sizi en net tanımlayan kelime?
Herhalde birini bi' kelimeyle tanımlamak mümkün değil.

Hayata yeniden gelme şansınız olsa hangi ülkede doğardınız?
Bu gezegende değil, bu gezegende doğmazdım...

Tek başına bir insan keyiflenmek için ne yapabilir?
Yanına müzik dinleyebileceği bi' şey alıp kendini sokaklara atabilir, kurabiye pişirebilir, kitap okuyabilir. -kendisi hiç birini yapmıyor-

Nikâh masasında evleneceğiniz kişiden "Hayır" cevabını alsanız ne yaparsınız?
Önce bi "Şaka mı?" diye sorarım. Ciddiyse, ne yapabilirim ki, peki derim. Herhalde o an şaşkınlıktan nedenini sormayı akıl edemem ama sonradan kesin yakasına yapışırım. Bir de çok üzülürüm tabii, kim olsa üzülür.

İnsan kaderini mi yaşar, kaderini mi yazar?
Gregory House'un da dediği gibi, oksijen aşktan daha önemlidir. Yani kaderini yazar.

Aklınıza gelen ilk ingilizce kelime?
Purple

İnternette sahip olduğunuz ilk nickname?
Hatırlamıyorum. Cesspool falandır herhalde.

Evet, hayatımda en neşesiz yanıtladığım mimdi galiba.
İsteyen alsın *.*

6 yorum:

  1. Güzel cevaplar ki. :)
    Bende neşesiz cevapladım. Sanırım mimden kaynaklanıyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla benim gerzek uyku düzensizliğim de olabilir nedeni.

      Sil
  2. bu gezegende doğmayı isteyen kimse yoktur bence..

    YanıtlaSil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;