22 Ekim 2015 Perşembe

selam, yine çok malım.

buraya çok atarlı giderli şeyler yazmak istiyorum ama hiç mecalim yok. yine çok mal bir insan oldum. yine mert'e taşındım. son kez uğur bey'le görüşmeye karar verdim. başladığımız yere döndüm diye çok korkuyorum.

inanılmaz içime kapanmak istiyorum, benim gibi biri içine ne kadar kapanabiliyorsa o kadar kapandım da... herkese kırgınım. kendi kendime küsüyorum, sonra kendi kendime barışıyorum, sonra yine kendi kendime küsüyorum... zaten hep öyle olur. insanlar benim küçük kırgınlıklarımı hiç takmaz, sonra bir şey tuzla buz olunca kapımda ağlarlar... merhaba kruıl vörld.

ben hiç iyi değilim bu aralar.
pazar görkem'le konsere gideceğiz, umarım iyi gelir biraz. burcu'yu hâlâ uykusunda boğmadım. onun yerine umursamamayı tercih ettim. dostane girişimleri oluyor, ilginç şeyler yaşıyoruz. bana bir şeyler anlatıyor, ben kesinlikle dinlemiyorum ve o dinlemediğimi kesinlikle fark etmemiş gibi davranıyor, hiç anlam veremedim.

neyse bana ihtiyacınız olursa, muhtemelen uyuyor olacağım. ya da bir yerlerde sürünüyor olacağım. çok sıkıldım kendimden. 

4 yorum:

  1. Çok takıyorsun, takma. Çık hava al biraz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün kick boksa gittim çok iyi geldi atlayıp zıplamak. Sonra yine bi öfke patlamaları bi mallıklar ama olsun. Bu gün ölü gibi uyudum, yeni uyandım. Yarın ve öbür gün sokaklara vuruyorum kendimi :D

      Sil
  2. iyi misin ya. ilaç almamanla ilgili olmasın yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun bir süredir ilaç almıyorum ki

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;