17 Aralık 2012 Pazartesi

Mim *.*

Görsel: Zerochan
Mirage bir mim yapmış. Taze bir blogcan Mirage. Henüz 3 izle
yicisi var sanırım, mimin olduğu postta öyle yazıyordu en azından. Gayet üzerime alındım ben de mimi ve biraz gecikmeli de olsa yanıtlıyorum!

1. Blogunuzun ismini seçerken neye göre seçtiniz?
Bir şeye göre seçmedim aslında. Benim nickname'lerim, mail adreslerim, her türlü zımbırtım cesspool'dan köken alıyordu bir ara. Cesspool lağım demek. O çağrıştırmıştı. Balık, kanalizasyon. İlginç bir öyküsü yok blogumun isminin. Denizsever bir kimse olarak balık olmak istedim herhalde. Bir de şey var, Samed Behrengi... Küçük Kara Balık. Bilinç altıma neler neler işlemişse işte, hepsine bir hisse çıkarılabilir.

2.Blogunuzda bahsettiğiniz şeyler gerçek mi?
Kelimesi kelimesine. Hayal ürünü olanlar bile, benim gerçekliğimde varlar.

3.Bu blog ilk blogunuz mu? Değilse diğerleriyle ilgili problem neydi?
Imm. Değil. Blogcu'da açmıştım ilk blogumu. O siteye girmek sorun oluyordu bir ara, aynı isimle blogspot'a taşındım ben de. Okul dergisi için çalışıyordum, yazdıklarımı yayınlıyordum falan. Dergi çıktıktan sonra gerek kalmadı. Artık kasmıyorum, ortaya edebi bir şey çıksın derdinde değilim. Gerçi o zaman da pek değildim ama daha zorlama şeylerdi belki yazdıklarım. Belki değildi. Sonuç olarak bunu sürdürmek istemedim.

4.Günün birinde gerçek kimliğini açıklar mısın?
Açıkladım bile.

5.İçinizde kalmış, ahh keşke dediğiniz herhangi bir şey var mı?
Var tabii. Şu an aklıma gelmiyor ama herkesin vardır. Benim de var.

6.En sevdiğiniz 5 şey?
Müzik, kitap, film, uyku vee dört tane varmış benim.

7.Kötü alışkanlıklarınız var mı?
Yok. Bir melek kadar saf ve temizim. *.*

8.Bu mime verdiğiniz cevaplar dürüstçe cevaplar mı?
Hıhıım. Tüm içtenliğimle yanıtladım.

İlgilenen herkes yanıtlayıversin canlar *.* Beni uğraştırmayın.

4 yorum:

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;