21 Aralık 2013 Cumartesi

Mina'nın İkinci Mimi

Bok gibi bir ruh hali içinde olduğumdan ve acilen bi' kediye ihtiyacım olduğundan, bu yazıda bu resme yer veriyorum.

Birileri yine Mina'yı mimlemiş. O da Cessie ders çalışmıyorsa yapar demiş. Benim ders çalıştığım çok ender görülen bi' şey olduğundan, ders çalışmıyorum ve mimi yapıyorum.

1-Hayatında deliler gibi mutlu olmana sebep olan bir an var mı?

Nohut'la ilgili öyle bir an vardı, hatta mutluluktan ağlamıştım. Birbirimizin canını o kadar çok acıtıyorduk ki o aralar, bir mutsuz anımda bana kol kanat germesi, kendisi de gergin ve mutsuz olmasına rağmen yanımda olmuş olması baya bi' mutlu etmişti beni. Ama baya hastalıklı bi mutluluktu herhalde.

Placebo konserine gitme işim kesinleşince çok mutlu olmuştum bi' de.

Bir de Mert'in doğum günü hediyesine sevindim. Mert ve Burcu ile geçirdiğim zamanın büyük kısmında mutluyum aslında.

2- Şimdi oralarda olmak vardı dediğin bir yer? Bir mekan? Bir şehir?

Uzay. Gezegenim. Ya da babamın köyü. Orada olmak istiyorum, gerçekten dut ağacına kurduğumuz salıncakta olmak istiyorum ama mümkünse diğerleri köyü boşaltmış olsun istiyorum.

3-Bu günlerde en çok dinlediğin şarkı?

Biraz ilginç gelecek ama bu günlerde en çok dinlediğim şarkı yok. Yeni şarkılar keşfetmeye pek mecalim ve hevesim yok, elimdekileri de eskittiğimden rastgele takılıyorum. Ay Savaşçısı'nı yeniden izlemeye başladım, çocukluğumun animesiydi. Bu sebepten bu gün sıkça onun açılış şarkısını dinledim.

4- Giymekten keyif aldığın ayakkabı hangisi, ne tür? Peki ayakkabı numaran kaç?

Kaba saba öküz gibi spor ayakkabılarım var, onları seviyorum. Ayakkabı numaram da 39-40, kocaman ayaklarım var.

5- Bana giyim tarzını anlatır mısın?

Bu yıl gerçekten pek fazla kıyafetim olmadığını fark ettim. Olanların da benim zevkime uymadığını fark ettim. Artık üşengeçliği bi' kenara bırakıp kendi kıyafetlerimi kendim seçeceğim. 

Elbise giymeyi seven bi' insan olayım çok istiyorum ama hiç değilim. Sanırım dar pantolonların üzerine geniş şeyler giymeyi seviyorum, kazak, tişört vs.

6- Uğurlu bir eşyan var mı?

Uğurlu değil de, yanımda taşımaktan hoşlandığım eşyalarım var. Minik bir fil ve maymun ve Yorgi. Bunların en azından biri muhakkak ki çantamda bulunur. Bulunmuyorsa iç sıkıntısıyla doluyumdur bulunmayışları nedeniyle.

7- Tahammül bile edemediğin yemek ya da lezzet?

Kıyma! Yok yüzey alanını arttırıyor, yok sindirimi kolaylaştırıyor bilmem ne diyorlar ama bence saçmalık! Zaten parçalayacağınız bir şeyi önceden parçalara ayırıp, sonra birleştirip (mesela köftede olduğu gibi) sonra yine parçalara ayırmanın ne anlamı var?! Birleştirmediğinizde de hiç hoş olmuyor zaten, o ne ya, kum gibi -.-

8- En çok sevdiğin film sahnesi?

Bir sürü var ama aklıma ilk şunlar geldi

9- Şiir, öykü vs. içinde geçen en sevdiğin kitap cümlesi?

İnsanın -ayakları çizmeye göre fazla küçük olsa bile- babasının çizmelerini ayağına geçirmesi de insan olmanın bir yoludur. Ressamın Elkitabı- Saramago

10- Türkçe haricinde hangi dile ilgi duyuyorsun, ya da hangisini konuşmak isterdin?

İngilizce baya bir lazım oluyor tabi, öncelikle onu.

11- Gözlük ya da lens kullanıyor musun?

Evet, miyopum. Gözlük kullanıyorum lensimi gözüme sokmaya üşendiğimden. 

12- Alışverişini yapmaktan en çok hoşlandığın şey nedir?

Kitap.

13- İnternet hiç yokken hayatımda .......... vardı.

İnternet hayatıma zaten ben 12-13 yaşlarındayken girdi. Ondan evvel de televizyon vardı. Oyuncaklarım pek yoktu zira oyuncakla oynamayı sevmezdim. Kitaplar vardı, kitaplar hâlâ var.

14- Şans mı? Tesadüf mü? Kader mi?

Ay bütün evrim tırıvırısına rağmen ben de biraz kaderciyim galiba. Yani ne bileyim bazen bana bi' şey çok olmak zorundaysa eninde sonunda olur gibi geliyor, veya kendimi böyle rahatlatıyorum. Bilemedim.

15- Ekşi mi? Tatlı mı? Acı mı? Sade mi? Şu anki hayatını tamlayacak en yakın lezzet hangisi?

Bu aralar kendimi ve hayatımı bok gibi hissediyorum. Bir lezzetsizlik söz konusuyken hayatımı bi lezzetle tanımlayamadım.

16- İkinci bir şansın olsa kim olarak dünyaya gelmek isterdin?

Bilge bir Kızılderili kadın savaşçı olarak tabii. 

17- Başka bir mesleği seçecek olsaydın bu ne olurdu?

Meslek falan seçmezdim sanırım. Gezgin ve ayyaş olurdum. Hayatta kalmak için de ufak tefek şeyler çalardım herhalde.

18- Birgün mutlaka bu duyguyu tatmalıyım dediğin bir olay var mı?

Hemen her şey için bunu diyorum zaten, yemediğim bok kalmasın istiyorum *.*

19- Hayatın boyunca en nefret ettiğin insan özelliği?

Ben de Mina gibi ve herkes gibi, benim hayatıma burnunu sokmayı kendinde hak gören insanlara katlanamıyorum. Onun dışında bu sene fark ettim ki, meme ucundan utanan hemcinslerimi tuhaf karşılıyorum. Bir de ırkçı insanları sevmem hiç. Beni tuhaf bulan insanları da pek anlayamıyorum, onlardan nefret etmiyorum ama genelde ben de onları tuhaf buluyorum içimden içimden.

20- Rüyaların gerçekliğine inanır mısın? Rüyalarını dikkate alır, hatırlar mısın?

Yok, normalde öyle şeylere pek inanmam. Ama bazı rüyalarım da unutulacak gibi olmuyor hani, hatırlıyorum onları. Lisede görüp de unutmadığım bir rüya var, o rüyamdaki çocuk bi' gün çıkacak karşıma diye bekliyorum mesela.

İşte böyle mimi yapıverdim. Tek tek insanları yazmayacağım, bi' de haber vermek falan gerekebilir. İsteyen yapsın :*

9 yorum:

  1. Ne olacak senin bu kıymaya olan gıcığın ? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok haklıyım ama ya.
      Sence?

      Sil
    2. Kıymayı pişirmesi daha kolay sanki parça ete göre; eskiden yerdim ben makarna sosu olarak, ne bileyim işte köfte möfte. Argümanın çok sağlam, ekleyecek bir şeyim yok :) Zaten yemiyorum da artık. Eveth :)

      Sil
  2. Nedense şimdiye kadar okpuduğum tüm mimlerde düşünüp düşünüp son soru hakkında yorum yapıyorum.
    Ben de baya küçükken rüyamda bir çocuk görmüştüm onunla karşılaşmayı hala bekliyorum o.o

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E komple mimi yapıver bari istersen?

      Sil
  3. 1
    2
    8
    17
    19

    son derece tipik sen işte bu yanıtlar.

    hassaslıktan biraz kurtulunca, bikaç yıl sonra okul bitince yani, kendi başına yaşayınca daha iyi olacaksın kii.

    bak görcez zamanla. unutmaaa. torunun varken de yazcan ya burda hatırlaaa.

    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet bütün ömrüm boyunca hayatımı teşhir edeceğim galiba Deep :D

      Okul bitince Mert'i kaçırmayı düşünüyorum. Baya evcilleşti, bir can dostu olabilir. Bana iyi gelen ender insanlardan onu alıkoyayım bari diyorum.

      Sil
    2. tamam onu evde beslersin.
      :)

      Sil

Bu aralar dinliyorum / aşığım

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;