9 Nisan 2019 Salı

ben geldiiiim

Bunca zamandır bir şeyler yazamadım, bunun başlıca nedeni bilgisayarımın tuşlarının çalışmamaya karar vermesi idi. Adana'dan Ankara'ya seyehatim sırasında yaşadıkları sarsıntı sonucu düzelmeye karar verdiler galiba. Şimdi bilgisayarımın durumu daha iyice.

Yine anlamış olacağınız gibi, yarıyıl tatilinde Adana'ya gelip birkaç gün kaldım. Günlerimi 20 saatin üzerinde uyuyarak geçirdim. Ankara'ya döndükten sonra da işler düzelmedi, okula bir kere bile gidemedim. Bolca sarhoş oldum. Panik atak krizleri falan derken doktorumu aradım. Madem ilaçlarını da kullanamıyorsun seni yatırmamız gerek diyince kıyamet koptu, evden fırladığım gibi soluğu hocanın evinde aldım.

Bir iki gün sonra, sabaha karşı eve sarhoş döndüm. Seda'ya çemkirip çemkirip sokağa fırlamışım. Bir müddet yağmurun altında ağlayarak otostop çektikten sonra, seni güvenli bir yere götüreceğim diye başıma musallat olan taksiciyi atlatamayıp soluğu yine hocada aldım.

Sonrasında annemle babam Ankara'ya geldi, ailecek doktorla görüştük, böylece beni alıp Adana'ya getirdiler. Arkadaşlarımla toplaştık, konuştuk, sürprizler hazırladılar ve beni bağırlarına basarak uğurladılar, günlerdir de burada doktor randevusu alabilmek için bekliyorum.

Portakal Çiçeği Festivali için Angara Underground Adult tayfadan bir kısım insan Adana'ya gelmişti, dün değil önceki akşam onlarla beraberdim. Günlerdir sürdürdüğüm alkol perhizini böylece bozmuş oldum.

Bu gün bankadan ARTIK ÖDE ŞU LANET BORCUNU minvalinde bir mesaj aldım, az önce anneme kredi kartı borcum olduğunu söylemeye muvaffak oldum. Geldiğimden beri ne doğru dürüst bir şey yazdım, ne okudum, ne resim yaptım ne de ukulelemi elime aldım. Uyumaya devam ediyorum ama bu doktor randevusu işine el atmam gerekiyor gibi geliyor.

Yine kâbus görüyorum, dehşet içinde uyanıyorum, dehşet içinde uyuyorum. Bende pek bir değişiklik yok yani anlayacağınız. Öyle bir ses vereyim dedim.

6 yorum:

  1. Benim de söyleyeceklerim var Cessieeee... Merak ediyordum seni. Ara sıra ses ver. En en en kısa zamanda keyifli zamanlar gelsin, istersen gelir, istiyorsun değil mi? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay klavye bozuldu, benim kafam bozuldu, alkol tüketimim çığrından çıktı falan, yazamadım. Gelir elbette, ben hep keyifliyim ayol, bana her şey macera ehehe. Bakmayın sızlandığıma kâbuslara da alıştım :')
      Çok teşekkürler güzel dilekler için galp <3

      Sil
  2. Cuma 6.45te FD var <3 kabusların çaresi :) Yeni albüm çıkarmış.

    Yukarıdaki kullanıcıya da katılıyorum. Klavye ve kafa elverdiğince ufacık da olsa bir ses ver :) [Jean-Paul Didierlaurent'nın 6.27 Treni son zamanlardaki favori kitabımdı. Keyifle okursun ^_^]

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa okudum yazını <3
      Artık klavyem düzeldi, hem cevap yazabiliyorum hem yazı! Olley!

      Sil
  3. heey instadan izliyodum evet adanada idin. doktor, okul, herşey yoluna girer yaaa. okul durumu ne şimdi. kaç dersin var. geçmiş olsun ayrıca sağlığın için yaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 senem kaldı. Just 1 sene! Çok teşekkür ederim iyi dileklerin için Deep :)

      Sil

nasiplenin arkadaşlar :)

926 şarkının sadece 200'ünün gösterilmesi ayıp.

Zevkle Takip Ediyoruz:

Kitapkurtları;

Farklı İklimlerden;